1.Stáhneme si cukrový mod (ke stažení v mapy, mody…)
2.Po stažení otevřeme *.zip soubor
3.Po otevření souboru vidíme 2 složky: data, mods
4.Prvně otevřeme složku data, po rozkliknutí se nám zobrazí další složka, tentokrát: vechicles. Po otevření vechicles uvidíme 2 soubory: sbeetParticel.png a sbeetParticleSystem.i3d
5.Tyto soubory zkopírujeme tyto soubory( NE SLOŽKU) dáme do data/vechicles a vložíme to tam. První část hotová
6.Nyní se vrátíme. Otevřeme složku mods(v zipu) Zobrazí se nám 5 zip souboru a 1 složka tj. 6 souboru.
7.Těchto 6 souboru zkopírujeme, a vložíme do dokumenty/my games/farmingsimulator2009/mods
8.A stroje jsou ve hře.
Přeji příjemné hraní, autor: Martin
Návod na úpravu silážní jámy pro siláž
pokud se vám zobrazí při vysýpání siláže v jámě červené hlášení...... nemáte jámu upravenou pro danou plodiny, kterou chcete právě vysýpat ....
proto jsem udělat takový stručný návod jak na to.......
pro zvětšení klikněte na obrázek
Návod na spouštění hry v okně, né na celé obrazovce
část 1.
1. Otevřeme si dokumenty/my games/farmingsimulator2009/game.xml
2. game.xml otevřeme v editoru(nejlípe poznámkový blok) a najdeme:true
3.true slovíčko "true" nahradíme slovem: "false" takže to bude vypadat takto: false
2. Po stažení naistalujte. Po dokončení instalace spusťtě program, a program automaticky zkontroluje aktualizace. Pokud nějakou najde, tak ji aktualizujte.
3. Stáhneme daný stroj. V mém případě: NHCX860.zip
4. Po stažení ho vyextrahujeme třeba do složky, co jsem vytvořil na ploše "new holland"
5. Otevřeme archiv stroje a dáme: extrahovat do: "plocha-->new holland a dáme OK.
6. Otevřeme složku "new holland" na ploše. Najdeme:NHCX860.png a poté NHCX8602.png a dáme upravit. Viz screen:
7. Soubor by se měl otevřit v programu paint.net, jestli tomu tak není, tak dejte: otevřít v programu-->paint net
8. Stisknem CTRL+R nebo: image/resize... Viz screen
9. Otevře se nám tabulka: Rozměr bude 1280×1280/300 Místo těch 1280 dáme 512. U druhého se to automaticky udělá. Pokud to neudělá, tak to tam napíšeme ručně. Těch 300 necháme. Klikneme OK
Viz screeny:
10. Totéž musíme provést i u NHCX8602.png stejný rozměr aby model byl "barevný"
11. Uložíme pomocí CTRL+S a dáme ok. Vše necháme nastaveno jak to je.
12. Ve složce new holland vytvoříme nový zip a to tak: Označíme všechny soubory ve složce, klikneme ně nějaký pravým tlačítkem myší a dáme přidat do archávu/add to archive a bude mít tento název: NHCX860.zip Název musí být přesný.(bez mezer, čárek, háčku...)
13. Jak to bude, tak dáme zip do mods.
14. koupíme v obchodě a hrajem...
Screeny z hry aby jste mi věřili, že to funguje(lišta není originál.. je to nějaká JD)
PŘEDTÍM
POTOM
Pokud chcete upravovat jiný stroj, musíte si najit png soubor a upravit. Pokud je jich tam více,
tak musíte upravit všechny a poté vložit do zip
Vytvořil Martin
Návod na usazení objektů, co koupíte v obchodě v bedně....
Návod na usazení bedny....
1.dovez bednu to na místo, kde to budeš chtít usadit
2.couvni s nakladačem, vylez z něj a jdi k té bedně... sleduj co se ti ukáže nahoře
budeš muset stisknout klávesu B mám zato, rozloží se ti 4 kuželky a X, X znamená, kde se to bude sypat, čerpat / podle toho, co rozbaluješ/
3.pokud ti to vyhovuje jak to je, stiskneš další tlačítko, co to ukazuje, mám zato V
no a vyroste ti to....
4.pokud bys to tam nechtěl, tak po tom, co to vyroste a bude usazené, jde to zbalit tak, že jako by projdeš tím hnojištěm, jímkou a v jednom místě se ti ukáže zas tlačítko,
to stiskneš a uložíš a restartuješ hru, pak tam budeš mít jen opět bednu , nebo by to mělo jít prodat v obchdě a následně koupit
Návod na vložení budovy a jiného objektu do mapy
1./ stáhneme si budovu
2./stažený soubor rozbalíme
3./přesuneme jej do složky c:/program files/LS2009/data/maps
4./spustíme GE a otevřeme si soubor mapy, kterou používáte
5./kliknete na tlačítko importu a proklikejte si cestu k nakopírované složce budovy
6./po načtení budovy / objektu/ klikněte CTRL + B a klikněte myší, kam si přejete objekt usadit
7,/ po usazení, ustavení uložte celou mapu
HOTOVO
Poznámka: je důležité mapu ukládat do složky C:/ , nebo na plochu a musí to být složka bez
diakritiky / háčků, čárek / , jinak to hodí chybu
Díky Jožo
Setí a rekultivace autopilotem kdekoliv
Jestliže máte touhu mít lany od silnice k silnici, ale nechce se vám hodiny otročit bez autopilota s rekultivátorem…mám
pro vás návod jak nejen pomoci autopilota zrekultivovat, ale současně i zasít! Stačí k tomu traktor třeba Fendt, libovolny
rekultivátor a samozřejmě sečka. Postup připojování je následující:
Připoj sečku –> zvol plodinu –> připoj rekultivátor –>zajeď na místo a stiskni H.
V jiném pořadí to nefunguje!! Je potřeba pamatovat na to že pokud je rekultivator před traktorem, zastaví čí ho otočí jen
překážka, voda nebo silnice. Také se může stát že při přejíždění teréních nerovností dojde k vychýlení z kurzu a autopilot
může v rámci již upraveného terénu jezdit křižem. A poslední postřeh sečka by neměla být širší než rekultivátor, alespoň
né při první brázdě…
Přijemnou zábavu.
Vytvořil : Cara
Změna ovládání strojů
Trochu som sa hrabal v .xml suboroch a za pomoc dakujem aj Honzovi ako zmenit ovladanie? Vela z nas to hra na notebookoch a ten numericku klavesnicu nema tak som prisiel nato ako prepisat ovladanie
priklad: Lexion600Combine
otvorime si .zip alebo .rar a najdeme zlozku moddesc.xml (samozrejme ked si budem prepisovat nejaky iny stroj tak sa to bude volat inak napriklad zetor...) tu si nakopirujeme na plochu, klikneme pravym tlacitkom a klikneme na upravit
najdeme si riadky 6\" button=\"\" /> 5\" button=\"\" /> 4\" button=\"\" /> x\" button=\"\" />
moze ich bit viac aj menej prepisujeme len riadok key=\"KEY_x\"
len to X dame si tam napriklad pismeno ,,t´´ ked mame ideme na dalsie postup je ten isty
potom to dame naspet do toho .zipu s tim strojom a mozeme hrat POZOR!!!: niektore stroje maju viac funkcii tak si davajte pozor aby ste nedali na nejake pismenko 2 x take iste!! Hlavne nedavajte ziadne funkcie na pismenka:Q,F,P,Z,G, nimy sa vecsinou zapinaju svetla a odopina sa prislusenstvo kupuju sa atd..
zaslal JOŽO
Servisní FIX PACK
V případě, že máte problémy se stroji po uložení, stáhněte si tento pack a nainstalujte jej.
Pokud budete chtít jezdit s JD WTS a nebude se vám korektně zobrazovat čeština + ovládání, odstraňte JD 2266 ze složjky MODS - s tímto kombajnem se hádá
Návod na vložení mapy do hry
Napřed si původní složku maps zazálohuj / překopíruj / do bezpečí
Stáhneš si mapu, bude nejspíš v .RARu , po stažení .RAR rozbalíš a celou složku, nebo všechny soubory, co budou po rozbalení nakopíruješ do složky : c:/program files/ landwirtschafts simulator 2009/ data/ maps
Spustíš hru a hraješ
POZOR některé mapy jsou náročné na PC, může se stát, že se hra nenačte, nebo se bude sekat....
18.07.2009 - Prodej sklizně
Ve hře otevři PDA na stránku s cenami (3x písmeno "I") tam se dozvíš kolik za jakou obilninu dostaneš.
Horní řádek označuje název místa a vlevo je druh obilnin.
Šipky vpravo označují růst ceny oproti předešlemu dni (ceny se mění po půlnoci)
Otovris si .RAR, prekopirujes si vsetky tie dokumenty na plochu oznacis si ich ako keby ich ides kopirovat kliknes pravim vyberes 7zip, potom pridat do archivu kliknes na OK a mas to.
Je to .ZIP, potom len zkopirujes do mods a mas to, fakt to funguje
Ide to aj Winrarom
kliknes pravym tlacitko, kliknes na to pridat do archivu a tam mas na vyber .RAR alebo .ZIP , kliknes nato .ZIP a malo by to byt.
Příspěvek zaslal Jožo
Otevřeš si .RAR, překopíruješ si všechny soubory na plochu , označíš si je, jako když chceš kopírovat, klikneš pravým, vybereš 7zip, potom klikneš na přidat do archivu, klikneš na OK a je to.
Jde to i WinRarem , vybereš si tu nově vytvořenou složku na ploše, kam jsi nakopíroval všechny ty soubory z .RARu, klikneš na přidat do archivu, vybereš .ZIP příponu a je to. Poté selý .Zip soubor překopíruješ do MODS složky k ostatním strojům.
Přeložil Honza / s ohledem na četnost dotazů, že tomu nerozumí, že je to slovensky /
Poznámka: ne vždy to ovšem takto jde.....
Návod na úpravu růstu trávy / I varianta /
Gras wächst
Nastavení růstu trávy po sečení
ténto mod byl instalován pro úpravu růstu vaši trávy po sečení. V závislosti na hře,
kterou budete hrát, tráva roste různě rychley (jak je definováno v map01.i3d)
Pokud to je možná příliš rychle, pak musíme prostě období růstu v map01.i3d změnit.
Například tráva je posečena - po 15 min. začne znovu růst.
Nastavení:
Tuto dobu však můžete ovlivnit / "map01.i3d" otevřete v Poznámkovém bloku , nebo Windows textovém editoru a následné červené hodnoty změňte:
pak klikněte hledat a do pole zadejte FoliageSubLayer name
Výška plodiny
v "FoliageSubLayer name=" řádku plodiny, kterou chcete zvýšit běžte ke konci řádku ("crop name" densityMapTypeIndex) a potom než najdete height="číslo"
odhadované výšky:
Pšenice= 1.25
ječmen=1.2
OSR=1.8 až 2 (to záleží na tom, co požadujete ale myslím si, že 2 je to pravé )
kukuřice/zrno=3
Rychlost růstu :
Jestli chcete zpomalit tempo růstu úrody, udělejte toto v "FoliageSubLayer name="rows as well. Jděte po řadku plodiny pšenice, ječmenu, řepky, trávě či kukuřice a najdete growthStateTime "číslo" ,měnit číslo z jednoho dole!
Já si myslím 60 min je asi vhodné pro menší pole ale pro větší pole přidat více času!