Technická sekce / Návody

Spuštěn nový web k tvorbě strojů
případné odpovědi na své dotazy k tomuto tématu hledejte i zde: 3dstudiobymatliik.websnadno.cz/Uvod.html 
 
Návod na vložení cukrového módu.
 
Takhle jsem postupoval já, a funguje mi to. 
1. Stáhneme si cukrový mod (ke stažení v mapy, mody…) 
2. Po stažení otevřeme *.zip soubor
3. Po otevření souboru vidíme 2 složky: data, mods 
4. Prvně otevřeme složku data, po rozkliknutí se nám zobrazí další složka, tentokrát: vechicles. Po otevření vechicles uvidíme 2 soubory: sbeetParticel.png a sbeetParticleSystem.i3d 
5. Tyto soubory zkopírujeme tyto soubory( NE SLOŽKU)  dáme do data/vechicles a vložíme to tam. První část hotová
6. Nyní se vrátíme. Otevřeme složku mods(v zipu) Zobrazí se nám 5 zip souboru a 1 složka tj. 6 souboru. 
7. Těchto 6 souboru zkopírujeme, a vložíme do dokumenty/my games/farmingsimulator2009/mods
8. A stroje jsou ve hře. 
 
 
Přeji příjemné hraní, autor: Martin
 

Návod na úpravu silážní jámy pro siláž
 
pokud se vám zobrazí při vysýpání siláže v jámě  červené hlášení...... nemáte jámu upravenou pro danou plodiny, kterou chcete  právě vysýpat ....
proto jsem udělat takový stručný návod jak na to.......

pro zvětšení klikněte na obrázek
 
 
Návod na spouštění hry v okně, né na celé obrazovce
část 1.
1. Otevřeme si dokumenty/my games/farmingsimulator2009/game.xml 
2. game.xml otevřeme v editoru(nejlípe poznámkový blok) a najdeme: true
3. true slovíčko "true" nahradíme slovem: "false" takže to bude vypadat takto: false
4. uložíme a vrhneme se na část 2
 
 
část 2. 
1. Nyní si otevřeme tento počátač/místní disk C(D)(podle umístění hry)/program files/landwirtschafts simulator 2009/game.xml
2. game.xml otevřeme v poznámkovém bloku a najdeme true, a napíšeme "false" false
3. uložíme, a hrajeme v okně. 
 
POZOR: slovo "false" pištge bez uvozovek!!! 
díky: xerion 
návod vytvořil: Martin
 
 Návod na úpravu stroje , barvy,  pokud jej máte ve hře bílý
Zde dám kompletní návod na opravu bilých stroju. Funguje u 90% modelů... Bude to i s obrázkama, tak to snad lépe pochopíte.
1. Stáhněte si Paint.net 3.5  
2. Po stažení naistalujte. Po dokončení instalace spusťtě program, a program automaticky zkontroluje aktualizace. Pokud nějakou najde, tak ji aktualizujte.
3. Stáhneme daný stroj. V mém případě: NHCX860.zip 
4. Po stažení ho vyextrahujeme třeba do složky, co jsem vytvořil na ploše "new holland" 
5. Otevřeme archiv stroje a dáme: extrahovat do: "plocha-->new holland a dáme OK.
6. Otevřeme složku "new holland" na ploše. Najdeme:NHCX860.png a poté NHCX8602.png a dáme upravit. Viz screen: 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

7. Soubor by se měl otevřit v programu paint.net, jestli tomu tak není, tak dejte: otevřít v programu-->paint net
8. Stisknem CTRL+R nebo: image/resize... Viz screen 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
9. Otevře se nám tabulka: Rozměr bude 1280×1280/300 Místo těch 1280 dáme 512. U druhého se to automaticky udělá. Pokud to neudělá, tak to tam napíšeme ručně. Těch 300 necháme. Klikneme OK
Viz screeny:  
10. Totéž musíme provést i u NHCX8602.png stejný rozměr aby model byl "barevný"
11. Uložíme pomocí CTRL+S a dáme ok. Vše necháme nastaveno jak to je.
12. Ve složce new holland vytvoříme nový zip a to tak: Označíme všechny soubory ve složce, klikneme ně nějaký pravým tlačítkem myší a dáme přidat do archávu/add to archive a bude mít tento název: NHCX860.zip Název musí být přesný.(bez mezer, čárek, háčku...)
13. Jak to bude, tak dáme zip do mods. 
14. koupíme v obchodě a hrajem... 

Screeny z hry aby jste mi věřili, že to funguje(lišta není originál.. je to nějaká JD)
PŘEDTÍM
POTOM
Pokud chcete upravovat jiný stroj, musíte si najit png soubor a upravit. Pokud je jich tam více,
tak musíte upravit všechny a poté vložit do zip
 
Vytvořil Martin
 
 Návod na usazení  objektů, co koupíte v obchodě v bedně....
 
Návod na usazení bedny....

1.dovez bednu to na místo, kde to budeš chtít usadit
2.couvni s nakladačem, vylez z něj a jdi k té bedně... sleduj co se ti ukáže nahoře
budeš muset stisknout klávesu B mám zato, rozloží se ti 4 kuželky a X, X znamená, kde se to bude sypat, čerpat / podle toho, co rozbaluješ/
3.pokud ti to vyhovuje jak to je, stiskneš další tlačítko, co to ukazuje, mám zato V
no a vyroste ti to....
4.pokud bys to tam nechtěl, tak po tom, co to vyroste a bude usazené, jde to zbalit tak, že jako by projdeš tím hnojištěm, jímkou a v jednom místě se ti ukáže zas tlačítko,
 to stiskneš a uložíš a restartuješ hru, pak tam budeš mít jen opět bednu , nebo by to mělo jít prodat v obchdě a následně koupit
 
Návod na vložení budovy a jiného objektu do mapy
 
1./ stáhneme si budovu
 
2./stažený soubor rozbalíme
3./přesuneme jej do složky  c:/program files/LS2009/data/maps
 
4./spustíme GE a otevřeme si soubor mapy, kterou používáte
 
5./kliknete na tlačítko importu a proklikejte si cestu k nakopírované složce budovy
 
 
 
6./po načtení budovy / objektu/  klikněte CTRL + B a klikněte myší, kam si přejete objekt usadit
 
7,/ po usazení, ustavení uložte celou mapu
 
HOTOVO
 
Poznámka:  je důležité mapu ukládat do složky C:/ , nebo na plochu a musí to být složka bez
diakritiky / háčků, čárek / , jinak to hodí chybu
 
Díky Jožo
 
 
 Setí a rekultivace autopilotem kdekoliv
 
 
Jestliže máte touhu mít lany od silnice k silnici, ale nechce se vám hodiny otročit bez autopilota s rekultivátorem…mám
pro vás návod jak nejen pomoci autopilota zrekultivovat, ale současně i zasít! Stačí k tomu traktor třeba Fendt, libovolny
rekultivátor a samozřejmě sečka. Postup připojování je následující:
Připoj sečku –> zvol plodinu –> připoj rekultivátor –>zajeď na místo a stiskni H.
V jiném pořadí to nefunguje!! Je potřeba pamatovat na to že pokud je rekultivator před traktorem, zastaví čí ho otočí jen
překážka, voda nebo silnice. Také se může stát že při přejíždění teréních nerovností dojde k vychýlení z kurzu a autopilot
může v rámci již upraveného terénu jezdit křižem. A poslední postřeh sečka by neměla být širší než rekultivátor, alespoň
né při první brázdě…
Přijemnou zábavu.
 
Vytvořil : Cara
 
 
Změna ovládání strojů

Trochu som sa hrabal v .xml suboroch a za pomoc dakujem aj Honzovi ako zmenit ovladanie? Vela z nas to hra na notebookoch a ten numericku klavesnicu nema tak som prisiel nato ako prepisat ovladanie
priklad: Lexion600Combine


otvorime si  .zip alebo .rar a najdeme zlozku moddesc.xml (samozrejme ked si budem prepisovat nejaky iny stroj tak sa to bude volat inak napriklad zetor...) tu si nakopirujeme na plochu, klikneme pravym tlacitkom a klikneme na upravit
najdeme si riadky
6\" button=\"\" />
5\" button=\"\" />
4\" button=\"\" />
x\" button=\"\" />

moze ich bit viac aj menej prepisujeme len riadok key=\"KEY_x\"
len to X dame si tam napriklad pismeno ,,t´´ ked mame ideme na dalsie postup je ten isty
potom to dame naspet do toho .zipu s tim strojom a mozeme hrat
POZOR!!!: niektore stroje maju viac funkcii tak si davajte pozor aby ste nedali na nejake pismenko 2 x  take iste!!
Hlavne nedavajte ziadne funkcie na pismenka:Q,F,P,Z,G, nimy sa vecsinou zapinaju svetla a odopina sa prislusenstvo kupuju sa atd..
 
zaslal JOŽO
 
Servisní FIX PACK
 
V případě, že máte problémy se stroji po uložení, stáhněte si tento pack a nainstalujte jej.
 
 
 

Pokud budete chtít jezdit s JD WTS a nebude se vám korektně zobrazovat čeština + ovládání, odstraňte JD 2266 ze složjky MODS - s tímto kombajnem se hádá
 
 
 
Návod na vložení mapy do hry
 
Napřed si  původní složku maps zazálohuj / překopíruj /  do bezpečí
Stáhneš si mapu, bude nejspíš v .RARu , po stažení .RAR rozbalíš a celou složku, nebo všechny soubory, co budou po rozbalení nakopíruješ do složky : c:/program files/ landwirtschafts simulator 2009/ data/ maps
Spustíš hru a hraješ
 
POZOR některé mapy jsou náročné na PC, může se stát, že se hra nenačte, nebo se bude sekat....

 
18.07.2009 - Prodej sklizně 
 
Ve hře otevři PDA na stránku s cenami (3x písmeno "I") tam se dozvíš kolik za jakou obilninu dostaneš.
 
 
 
 
Horní řádek označuje název místa a vlevo je druh obilnin.
Šipky vpravo označují růst ceny oproti předešlemu dni (ceny se mění po půlnoci)
 
 
 
Vysvětlivky:.
Zelená šipka = Výborný kurz - Prodáváme
Žlutá Šipka = Průměrný kurz
Červená Šipka = Špatný kurz
 
Ceny za tunu se mění podle obtížnosti hry  

Hafen - Přístav
Brauerei - Pivovar
Muhle - Mlýn
 
A názvy : 
Weizen = Pšenice
Gerste = Ječmen 
Raps = Řepka
Mais = Kukuřice
 
Vytvořil : Jukec
 
 
 Návod na vkládání strojů!!! 
 
 
 
1. stáhnou vybraný stroj
2. vložit  .ZIP  do složky MODS
3. spustit hru a hrát
 
Vytvořil Jukec
 
 
Návod na převod stroje z .RAR do .ZIP
 
 
Otovris si  .RAR,  prekopirujes si vsetky tie dokumenty na plochu oznacis si ich ako keby ich ides kopirovat kliknes pravim vyberes 7zip,  potom pridat do archivu kliknes na OK a mas to.
Je to .ZIP,  potom len zkopirujes do mods a mas to, fakt to funguje

Ide to aj Winrarom
kliknes pravym tlacitko,  kliknes na to pridat do archivu a tam mas na vyber .RAR alebo .ZIP ,  kliknes nato .ZIP a malo by to  byt.
 
Příspěvek zaslal Jožo
 
Otevřeš si .RAR, překopíruješ si všechny soubory na plochu , označíš si je, jako když chceš kopírovat, klikneš pravým, vybereš 7zip, potom klikneš na přidat do archivu, klikneš na OK a je to.

Jde to i WinRarem , vybereš si tu nově vytvořenou složku na ploše, kam jsi nakopíroval všechny ty soubory z .RARu, klikneš na přidat do archivu, vybereš .ZIP příponu a je to. Poté selý .Zip soubor překopíruješ do MODS složky k ostatním strojům.
 
Přeložil Honza  / s ohledem na četnost dotazů, že tomu nerozumí, že je to slovensky /
 
Poznámka: ne vždy to ovšem takto jde.....
 
 
Návod na úpravu růstu trávy  / I varianta /
Gras wächst

Nastavení růstu trávy po sečení

ténto mod byl instalován pro úpravu růstu vaši trávy po sečení. V závislosti na hře,
kterou budete hrát, tráva roste různě rychley (jak je definováno v map01.i3d)  
Pokud to je možná příliš rychle, pak musíme prostě období růstu v map01.i3d změnit.
Například tráva je posečena - po 15 min. začne znovu růst.

Nastavení:

Tuto dobu však můžete ovlivnit /  "map01.i3d" otevřete v Poznámkovém bloku , nebo Windows textovém  editoru a následné
červené hodnoty změňte:

numDensityMapChannels="3" materialId="312" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0"
 objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804
0.137255;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="2"
plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="1.3" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5"
 growthNumStates="5" growthStateTime="900000" />


To tady, "900000" jsou milisekundy. Takže 900.000 milisekund odpovídá 900 sekund odpovídá kontinuální 15min!
 
odkaz na soubor MODu - uloz.to/2106449/grassautogrow.exe 
 
Postup: - stáhnout soubor
              - kliknout na . EXE stažený soubor
              - upravit  soubor .i3d
 
Druhý návod na změnu  rychlosti růstu a výšky plodiny
 
proklikejte se cestou :

C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps\map01.i3d

pak otevřete: map01.i3d v editoru, ne wordpadu

pak klikněte hledat a do pole zadejte  FoliageSubLayer name
 
Výška plodiny

v  "FoliageSubLayer name="  řádku plodiny, kterou  chcete zvýšit  běžte ke konci řádku ("crop name" densityMapTypeIndex) a potom než najdete height="číslo"

odhadované výšky:


Pšenice= 1.25

ječmen=1.2

OSR=1.8 až 2 (to záleží na tom, co požadujete ale myslím si, že 2 je to pravé )

kukuřice/zrno=3
 
Rychlost růstu :

Jestli chcete zpomalit tempo růstu úrody, udělejte toto  v "FoliageSubLayer name="rows as well. Jděte po řadku  plodiny  pšenice, ječmenu, řepky, trávě či kukuřice a najdete growthStateTime "číslo" ,měnit číslo  z jednoho dole!
Já si myslím 60 min je asi vhodné pro menší pole ale pro větší pole  přidat více času!



500ms= 0,5s

1000ms= 1,0s

10000ms=10s

100000ms= 1,66min

1000000ms=16,6min

2000000ms=33,3 min

4000000ms= 1,11h


15min=900000ms

30min=1800000ms

45min=2700000ms

60min=3600000ms

75min=4500000ms

90min=5400000ms
 
 
 
 
 
Uprava bodu připojeni u kombajnu pro vlek
 
 
 
1. Najít soubor .XML
2. Otevřit v editoru
3. Upravit označený text -  smazat slovo Combine , musí být pouze trailer
4. Uložit editovaný soubor
 
 
 
Změna obsahu korby, zásobníku zrní u kombajnu
 
 
 
1. Najít soubor .XML
2. Otevřit v editoru
3. Upravit označený text na požadovanou hodnotu
4. Uložit editovaný soubor
 
 
 
Pokud vám nejdou koupit řezačky SIPMA , zkopírujte si do složky MODS řezačku, viz : ls2009cz.wbs.cz/Kombajny_a_rezacky.html 
 
 
 Návod na instalaci PATCHE 1.1 hledejte  zde:  ls2009cz.wbs.cz/Ostatni.html 
 
 
 
 
Návod na změnu ceny :
 
 
 
 
Návod na změnu rychlosti :
 
 
 
 
Návod na změnu hmotnosti:
 
 
 
Návod na změnu objemu nádrže:
 
 
 
 
 
Zde je odkaz na podporu GDN - najdete zde i Giant editor   gdn.giants.ch/downloads.php 
 
 Návod na úpravu rychlosti plnění samozběrných vozů
 
pokud potřebujete upravit rychlost plnění, najděte v souboru .XML následující řádky:
 
20" />
 
čím vyšší číslo , tím se vlek plní rychleji
 
0 - s touto hodnotou by se neměl vlek naplnit vůbec
 
  Problém s koupí TZ4K
 
Pokud máte problém s koupením TZ4K, musíte napřed stáhnout a nakopírovat do složky MODS traktor MF1200, pak to půjde...
 
  Návod na vložení nové mapy do hry
 

1. Stáhneš si mapu , kterou sis vybral, měla by být ve složce .RAR, případně .ZIP

2. Tuto zabalonou složku rozbal, měl by si mít po rozbalení složku Maps

3. Teď se musíš proklikat k té původní nainstalované mapě, tzn: c:/ Program files/Farming simulator 2009/ Data/ Maps

4. Tu původní originální celou složku Maps někam zkopíruj do bezpečí / v případě problémů s novou/

5. Tu starou složku smaž a tu novou rozbalenou překopíruj místo té původní

 

Hotovo, zkus pustit hru, měla by se rozjet

© 2009 Powered by Čekuj

Tvorba www stránek zdarmaWebnode